|
|
Det er målet, at kunder og samarbejdspartnere skal møde en kompetent og
tryghedsskabende partner, som i et nært samarbejde skaber de forventede
udviklingsprocesser og resultater.
I arbejdet med at hjælpe med at skabe forandring og udvikling skal det –
på en og samme tid – kendetegne konsulentens arbejde:
At møde kunden i en ligeværdig relation og respektere dét der er |
4 |
At bringe den erhvervspsykologiske faglighed i spil og
tilvejebringe dét der ikke er |
At være resultatorienteret og støtte kunden i at arbejde
effektivt og målrettet |
4 |
At være procesorienteret og have fokus på, hvad der fremmer og
hæmmer kunden i at nå de ønskede mål |
At udvise en venlig, støttende attitude og tilgang til
samarbejdet og arbejdsopgaven |
4 |
At sige dét der skal siges ærligt og direkte og herigennem være
en passende forstyrrelse |
At være seriøs, koncentreret og arbejdsom, og anvende solide,
velafprøvede metoder |
4 |
At være let og afslappet, og turde afprøve nye, dristige og
sjove ideer |
Principper i
opgaveløsningen
Virksomhedsdata
3tilbage
|
|
|